21.10.13

Agent Unit Trustku yang menghilang...

Beberapa minggu lepas, Caliphs & Associates (termasuk group saya - Walasrian) telah berada di Halfest di The Mines Convention Centre dan mempromosi Unit Trust dari Public Mutual.

Saya cuma berada di sana pada hari Ahad, dan sangat excited sebab itulah kali pertama saya menjebakkan diri dalam "booth promotion".

Salah satu deal yang dapat saya closed hari tu adalah seorang Draughtsman dari Mont Kiara yang berusia 48 tahun. Katanya, dia pernah bagi details pada seorang Unit Trust Consultant dan tandatangan semua forms tetapi Unit Trust Consultant (UTC) itu wallahu'alam.. submit atau tidak investment form client saya itu... Jadi dia menceritakan yang apabila dia dapat statement EPF tidak pernah di"deduct" some amount utk Unit Trust. Pada dia, dia telah rugi beberapa tahun untuk melabur.... So seperti yang saya katakan, its never too late to start a Unit Trust investment..

Jadinya, berkenaan dengan topic hari ni "Agent Unit Trust yang Menghilang".... saya dapat satu lagi client dari tempat kerja yang sama... kerana agentnya banyak kali bertukar dan agent baru tidak follow up dengan pelaburannya dan dia menemui saya untuk "top-up" investmentnya.

So... kepada sesiapa yang membaca blog ini, ingin top up investment tapi servicing agent sudah tidak dapat dihubungi, jangan segan untuk menghubungi saya. Insha Allah, saya akan lakukan yang terbaik sebab niat saya adalah supaya kita sama2 ambil peluang untuk maksimumkan simpanan EPF kita... untuk retirement kita semua.

KL/ Melaka/ Seremban/ Selangor dan insha Allah seluruh semenanjung Malaysia pun boleh..

Insha Allah.. :)

call me / whatsapp 0196739261 Tasha.unittrust@gmail.com / natashabaharom@gmail.com

No comments:

Post a Comment